lilla julafton

göran kom och hämtade mig och mamma vid 4tiden och när vi kom dit så var maja och jörgen redan där så vi förrätten på en gång när vi kom dit sen varmrätt. maten var verkligen god, synd att man inte orkar äta så mycket! sen spelade vi massa spel och hade trevligt. efter ett tag så öppnade vi julklappar. jag fick 300 kr i presentkort på hollywood, ett kort på tobbe & dennis, en liten almenacka och nå grejs till kroppen.


senare på kvällen åt vi efterrätt och drack lite gott. sen spelade vi lite mer. klockan hann bli 10 innan vi åkte hem. men nu är jag hemma och jag pratade nyss med baby och sa godnatt. ♥
imorgon ska jag till mormor och äta middag sen vidare till stan för att bowla med jörgen & göran. efter det så ska jag förhoppningsvis vara med simone!


ursäkta den dåliga kvaliten på bilderna men jag glömde kameran hemma så var tvungen att knäppa med telefonen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0