första december

klockan är nu tjugo i 9 och jag är klar, tror jag? eller, jag skulle behöva äta något också. det är ju alltåd så äcklig mat på skolan. speciellt dom dagar man är jättehungrig.
jag tänkte inte på att jag hde sovmorgon idag, så jag tänkte kliva upp 07.15 och titta på julkalendern. men så blev det ju inte.. någon som såg den imorse? jag kommer inte ens ihåg vad julkalendern heter iår. inte har jag någon chokladkalender iår heller, så en sån måste jag nog köpa idag!
föresten, god morgon.

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN - 2 tävlingar pågår!

Finalisterna i min veckans blogg har kommit upp på bloggen nu, gå in och kolla om du är en av dom! :D

2009-12-01 @ 20:03:42
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0