julafton

vid 10tiden åkte vi till stan. jag körde bara till via för att pappa trodde att de skulle vara mycket trafik på e4 men det var nästan inga bilar alls. när vi kom till moster var det gröt framdukat så vi började med att äta sen blev det kaffe. efter fikat så spelade vi ett roligt spel. inna vi for så öppnade jag paketet jag fick av mormor (200 kr) och paketet jag fick av sara, moster och angelica (300 kr i presentkort på gina tricot). när vi skulle åka hem så körde jag jörgens bil istället. jag körde även en sväng inne i san för att han skulle tanka.

vi kom hem vid 3 ungefär och då kom farmor och farfar och då tittade vi på kalle anka fast jag hjälpte mest mamma med maten. jag tycket att kalle anka är överskattat. sen åt vi, fikade, spelade spel, åt vindruvor, kex & ostar sen spelade vi ännu mer. och älsklingen kom vid 8 ungefär, då blev jag överlycklig! jag som trodde att ja inte skulle få träffa honom förens på söndag eller måndag. fast han åkte vid 10 igen. han ska ju upp tidigt imorgonbitti. när han kom hem så kom han på att han måsta till gnarp för att köpa snus och lite annat till bussresan imorgon.




av farmor och farfar fick jag 300 kr och en handväska som jag har önskat mig
av mamma och pappa fick jag tröjja, linne, strumpor, godis, 500 kr, jättesköna tofflor, biobiljett och pyjamasbyxor.
av jörgen och maja fick jag 300 kr i presentkort på gina tricot.
jag fick säkert nå mer också, men just nu står det still i huve. totalt hjärnsläpp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0