jan erik joakim walther

det var helt underbart att träffa joakim idag, även om det bara varade i några minuter. när jag kom in i hans rum så låg han i sängen och jag log mot honom samtidigt som jag slängde mig över honom i sängen och gav honom en blöt puss och en bamsekram. jag låg kvar en stund och bara höll om honom hårt. jag ville ligga kvar och aldrig släppa taget om honom.
jag älskar honom så otroligt mycket och jag vill aldrig förlora honom!
dagen innan julafton har vi varit till tillsammans i 9 underbara månader och jag hoppas att det blir mycket mer! på 1års-dagen i april hoppas jag på att vi förlovar oss. fast för dom flesta som har förlovat sig har det gått åt helvete för, fast det betyder ju inte att det ska göra det för oss, men jag blir inte osäker. men jag vet iaf att jav vill leva tillsammas med joakim och att han gör mig lycklig.  i wanna love you to the end ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0