goodnight

ja, vi var ju på ett cafe idag. bakade och satt och pratade med gammlingar, slutade vid halv 3 ungefär. efter det gick jag på stan en sväng sen kom älsklingen och hämtade mig så åkte vi hem till stocka en sväng och när vi kom hem till harmånger så satte vi oss och spelade kort ända tills andra avenyn började kl 9. jag blir så arg när det slutar spännande!! fy. tittade nyss klart på filmen som vi började titta på igår, 'american pie, the love book'.
baby har redan somnat, jag ska bara fläta håret sen ska jag krypa ner i sängen brevid honom och sova jag med.
jag har prov imorgon vilket kommer skita sig totalt. jag fattar ingenting!
goodnight.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0