fjärde december

joakim sov över imorse så jag fick skjuts till bussen. när jag kom till skolan så åt jag frukost med simone sen hade jag bild. efter bilden så skulle vi ha matte men det var modevisning i aulan så vi kikade på det istället. sen så skulle jag ha lunch i typ 1½ timme, men jag fick vara med på första datalektionen så jag slutade halv 2 idag istället för halv 3 =)
när vi hade slutat så åkte jag och simone nr på stan. först så köpte jag en till julklapp till baby sen gick vi hem till simone och hämtade pantburkar sen gick vi på hemköp och pantade dom. hon fick 56 kr, så hon fick råd med ett ciggpaken ;) sen träffade vi joakim på stan, fixade alkohol sen for jag och jocke hem till honom, och nu ska vi gå upp och äta!

om en stund ska jocke fixa sig, duscha och så sen ska vi åka till stocka så att jag kan fixa mig. sen hämtar vi upp arnström och viktor och efter det bär det av mot hudiksvall.
jag ska dricka idag för första gången på fleeeeera månader! visst har jag varit duktig? (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0