femtonde december

denna natt var mycket värre än förra. jag låg oxh vred och vände på mig ända till klockan 5 på morognen innan jag lyckas somna. men konsigt nog så har jag inte varit trött idag och det gick bra att kliva upp. jag kom till skolan vid tjugo i tio ungefär. jag och som trodde att jag skulle ha prov 10.10 men läraren hade tydligen ändrat utan att säga något så provet var 09.15... smart lärare! iaf så började jag tjugo i 12 med matte sen åkte vi ner på stan och var på någon sorts föreläsning på patricia vilket var skittråkigt. ett + på att vi fick pepparkakor och glögg där. när vi var klar där så gick jag på stan med joakim ett tag sen for vi hem till harmånger för att lämna lite saker och hämta bilen sen for vi hem till stocka. när vi kom hit så lagade vi mat. makaroner och bacon! efter det så låg vi och vilade ett tag sen bakade vi pepparkakor igen eftersom att dom vi bakade sist är uppätna. men dom vi bakade idag så tusan vara kvar tills pappa fyller år och tills jul!

sen har jag bara hunnit duscha och tittat på andra avenyn. åh gud vilket drama det är i den där serien nu, jag blir så arg! på söndag ska jag baka och göra tårta tills pappa fyller år med mamma och joakim.

nu ska vi krypa ner under täcket och sova!
godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0