femte december

kvällen igår blev inte så lyckad som jag hade hoppats på att den skulle bli. det blev bråk som vanligt, en ruta gick sönder och polisen kom. viktor och arnström ville stanna ändå så jag, jocke, simone och alexandra åkte ner på stan och snurrade lite. alexandra hoppade av efter en stund och vi for och hämtade viktor och arnström så for vi ner på stan igen. vi stannade utanför kioskpiraten en sväng och där kom det en kille springandes och frågade om vi kunde skjutsa hem honom, han ville även att vi skulle följa med honom in på en kopp kaffe kl 3 på natten! men det gjorde vi inte. när vi väl var på väg hemåt så la jag mig skönt i bilen sen somnade jag och vaknade upp av en chock på något vis. klockan var 4 ungefär då vi kom hem och jag somnade på en gång!

men jag hade kul och det blev några bildern också:




nu kom jörgen, maja och mamma hem så nu ska vi laga mat sedan blir det middag: tacos (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0