dumma buss

jag kom 10 minuter för tidigt till busshållsplatsen tidigare idag + att bussen var försenad i 15 minuter ungefär. så jag stog still och frös i nästan en halvtimma. väl i harmånger så handlade jag också skjutsade vi hem jocke för att han skulle a sin bil till mig sen körde jag hem. när vi kom hem så satte vi upp en julbelysning på lekstugan som jag tyvärr inte har någon bild på. sen har vi bara legat och tittat på film/tv, ätit mat och spelat kort med pappa.

nu ligger älsklingen och tittar på beck, jag har redan sett den.
imorgon blir det bara massa mys, äta gröt och glass & bär till efterätt.
vi har redan öppnat våra julklappar, vi kunde inte vänta längre. annars hade vi öppnat dom imorgon eftersom vi inte träffas på julafton, så det var lika bra att öppna dom idag (:
tack så mycket älskling, julklapparna var underbara (: och tack mia & ulf. jag fick även en julklapp av dom. ni får se bilder imorgon, jag har inte orkat knäppt några än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0