fjortonde december

imorse när jag vaknade var jag alldeles för trött för att kliva upp till skolan, jag sov så dåligt inatt så jag stannade hemma. jag skickade ett lycka till-sms till älsklingen eftersom han hade nationella imorse sen somnade jag om och vaknade halv 1 igen. då kom mamma in på mitt rum och frågade om jag ville följa med in till stan och julhandla och det ville jag ju såklart! så jag klev upp, åt frukost och gjorde iordning mig sen satte jag mig i bilen och körde iväg (: det är underbart att köra bil! vi åkte även och hälsade på min bror jörgen och fikade lite. vi handlade massa julklappar (se bilder neraför). jag körde förbi harmånger på vägen hem så jag fick träffa min älskling en snabbis idag också måsta jag ha mina omvårdnadsböcker som var där.  när vi kom hem så var klockan typ halv 7 så det fick bli soppa till middag. vi har tyvärr inget kylskåp nu heller, det gick sönder igår.. jag har inte gjort något annat än att slå in massa julklappar sen jag kom hem, det känns som att det var 10000 julklappar att slå in. jag fick lite hjälp av mamma också. när vi var klar så drack vi glögg med choklad och chilismak. den är underbart god, det rekomenderar jag!



det var faktiskt lite läskigt att köra på e4an då det var jättemörkt ute + mycket trafik. man blir lite stressad på något vis. men det gick bra ändå (:

imorgon har jag sovmorgon till 10.10 så jag åker nog med mamma och hennes jobbarkompis till skolan vid 09.00 imorgon så det blir iaf en timmes sovmorgon. skönt! snart så ska jag mysa ner mig i en ensam säng och titta på riverside och sova.

idag är det ju den 14de december bilket betyder= 4 dagar kvar till jullov, 10 dagar kvar till julafton och precis 1 månad kvar tills jag fyller 18. lovely!

 



min katt är väldigt nyfiken och ska vara med exakt överallt.

 

 


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha men sötkatt!!! :D



sv: Ja, nog är det underbart! Dock väldigt jobbigt nu i slutändan, det är ju bara drygt en månad kvar tills det är dags.

Haha, ja det rann ut lite i sanden det där med fika osv. Jag är så trött och helt slut om dagarna nu för tiden! Men så fort jag blir lite piggare kan vi träffas :) - om jag så ska ha en liten bäbis med mig! ;)

2009-12-15 @ 11:58:24
URL: http://sfernstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0