andra december, grattis bror!

jag har haft op hela dagen, vilket är tråkigt! vi skulle även borsta tänderna på varandra idag, läskigt tyckte jag. linnea fick borsta mina i högst 10 sekunder, sen gav jag upp! usch.
efter skolan åkte jag ner på stan och fikade med älsklingen, gick på stan lite sen for vi hem. när jag kom hem så åt jag och nu sitter jag är. jag och pappa ska strax åka in till stan, jag ska köra (: vi ska först handla liet sen ska vi åka och hälsa på min bror jörgen.
jag har hållit tummarna för honom hela dagen! han håller på att ta taxi-kort. han gjorde ett prov igår, som han klarade! han gjorde ett till tidigt idag, som han klarade! också gjorde han ett alldeles nyss som han också klarade :D jag fick sms nyss där han skrev att han ahde klarade det, så grattis bror!
så nu måste vi svänga förbi dackås och köpa en tårta åt honom innan vi far dit ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0