3 december

skola som vanligt idag. efter skolan så åkte jag och joakim ner till stan för att gå på hemköp och köpa pepparkaksdeg sen gick vi till busstationen för att hoppa på bussen och åka hem. men BÅDE jag och joakim somnade på bussen och jag vaknade mitt i skogen och väckte joakim för att kolla vart vi var. vi var i korsningen mellan stocka, ström och harmånger, alltså, vi hade åkt för långt. så vi hoppade av mitt i skogen så fick pappa komma och hämta oss där. när vi kom hem så åt vi sen bakade vi pepparkakor (:
joakim åkte hem nyss, och jag vill att han ska komma tillbaka redan! jag ångrar att jag inte följde med honom hem! det var ju det som var tanken, men jag ryckte att jag måsta stanna hemma för att plugga, städa och duscha ;s varför städa om man inte ska vara hemma? och duscha hade jag kunnat gjort hos honom.... åh! snälla, kom tillbaka!


pepparkakorna blev goda trotts att några blev brända..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0