rip kattungar....

för ett tag sen fick min katt missfall och födde en kattunge utan huve :(
och efter en stund kom huve ut :/
alldeles nyss fick hon ett till missfall....

undra hur många ungar hon har i magen :(
usch, det var så hemskt att se en blek kattunge utan huve :(
började gråta när jag såg kattungen utan huve.. och skrek när den andra kom ut...

nu har vi stängt in henne på toaletten eftersom att hon blöder så mycket.. jag hoppas att det blir bättre och att hon slutar att blöda.. det kommer kännas så tomt att sova utan henne, hon som alltid brukar ligga brevid mig i sängen... om det inte blir bättre imorgon så måste vi åka in till djursjukhuset med henne...

tänker på dig skrållan <3

Kommentarer
Postat av: Jessica

nej, gud vad hemskt!! :O :(

2009-04-28 @ 17:49:51
URL: http://jengberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0