9;de april

igår var det praktik som vanligt. efter det for jag till stan och träffade frida medans jag väntade på älsk. och gissa vad, han klarade körkortet igår :D
iaf, när han kom så gick vi till dackås och fikade. efter det kom börje och hämtade oss, också åkte vi hem till honom och fikade. sen skjutasde han tillbaka oss till stan. sen for vi hem och hämtade bilen & chrille. sen var vi ute och åkte hela kvällen. det blev några varv runt stocka & ström, sen till stan. åkte även och hälsade på min bror en sväng..
efter ett tag åkte vi hem och sov.

idag har jag haft 2 engelskalektioner och sista lektionen satt jag och spelade kort med malin och åt godis som dom bjöd på. när jag slutade så skjutsade carina (min lärare) hem mig till jocke. när jag kom hit så duschade jag. och jag kan ju lova att det var skönt att duscha håret efter en HEL vecka. fy! iaf, så sitter jag och väntar på jocke nu, vilket jag har gjort i typ 2-3 timmar? hoppas att han kommer snart! för jag saknar honom. <3

ikväll blir det nog bilåk i stan.
måste även säga grattis till jockes lillebror som fyller år idag,
grattis christian :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0