7;de april

dagen började som vanligt med att åka till skolan och praktisera. även att jag fick börja med att göra fruktsallad för att 3 av lärarna fyllde år så vi skulle fira dom. efter praktiken åkte jag hem och inte gjort ett piss. har blivit sittandes framför dumburken hela dagen, och det är negativt!! haha.

jag har ganska mycket att göra dom kommande dagarna, så jag skriver ner vad jag ska göra, för jag kommer nog inte ha så mycket tid att sitta och skriva i bloggen..

imorgon blir det stan och fika med älsk (:
på torsdag ska jag till älsk för att hans bror fyller år, massa tårta hoppas jag. i vanliga fall brukar jag inte tycka om tårta. men mia gör supergoda tårtor :D
det blir nog att jag sover där också!
på fredag blir det kanske att supa?
på lördag blir det troligen bowling med emelie, peder & jocke :D
och på söndag blir det slappt som vanligt skulle jag tro..


och imorgon, äntligen så får jag tvätta mitt hår :D!!!!!!
man måste ju vänta med det i 1 vecka efter att man häft i hårförlängningen...
och gissa om jag längtar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0