6;te april

dagen började med att jag klev upp och åkte till skolan för att prakisera. fast jag var bara där till kl 12, då jag tog bussen in till stan. där träffade jag älsk & stefan. efter en stund följde jocke med mig till hum för att jag skulle hämta recept för nya p-piller. också gick vi på apoteket för att hämta ut dom.. efter det kom min bror så åkte vi till pastavagnen och köpte mat, också åkte vi upp till jörgen för att äta. men jag orkade knappt halva, så jocke fick äta upp min mat ;) sen så for vi till elgiganten för att kika på en ny tv till bror. även att vi tog en åktur runt hela stan ungefär. vi var även på dollar och där köpte jag lite godis & ett skärp (!). efter det for vi hem till jörgen igen, var där ett tag sen gick vi ner på fyren och träffade ulf & mia. även att vi var på dollar med dom också. sen for vi hemåt. och uffe var snäll å skjutsade hem mig =)

i love you! ♥



  
vi var även in på jysk där vi hittade en skitskön stol med högtalare och allt!
- det var roligt att träffa dig bror, måste göras om..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0