5;te april

ja, som sagt så åkte jag till min bror göran igår och åt middag. skapligt mätt man blev!! sen tog jag en cykeltur med tobias. och jävlar vilken dålig kondis man har... sen vid halv 8 for vi hemåt. och farfar var snäll och skjutasde mig till j (♥). och vi spenderade den mesta delen av kvällen framför tvn, massa mys ;D sånt gillar jag!

idag har vi inte gjort så mycket, tittat på tv för det mesta...
nu sitter jag hemma och har skittråkigt!
jag hatar verkligen att vara hemma...

imorgon har jag ingen aning om vad jag ska göra mer än att åka till skolan och praktisera..
långfredagen är lite halvplanerad. men jag hoppas att det blir som vi har tänkt..

nu orkar jag inte skriva mera.
godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0