4;de april

nu var det länge sen jag skrev något här.
det beror på att jag har haft mycket att göra och knappt suttit vid datorn något..

jag orkar inte skriva allt jag har gjort.

i onsdags sov lisa här, också hävde hon i min hårförlängning (: senare på kvällen åkte vi in till stan en sväng med johnny. sen hem och sov.

på torsdagen var jag på lansen och kikade, skittråkigt! aldrig att jag går HR, fyfan! efter det åkte ja på broman en sväng sen ner på stan och var med J (♥). sen följde jag med honom hem. även att vi tvättade hans bil ^^

igår, fredag. var jag & J (♥) på bio. fast and furious 4. det var bra. sen så gick vi runt och väntade på bussen. när jag hoppade av bussen så gick jag till vendel där det var fest. men där var det skittråkigt så jag gick hem efter 1 timme ungefär. när jag kom hem la jag mig i sängen, kikade på en film och somnade..

imorse ringde johnny och väckte mig vid halv 9, nu sitter han, jocke hulin & kent nere i köket och dricker öl medans jag sitter här och är jättetrött. ska snart göra iordning mig för att åka till min bror på middag. senare kanske jag åker på bg och lyssnar på anton & affe. annars vet jag inte vad som händer. J (♥) ska troligen ut på krogen, om inte så blir det nog att vara med honom!


det blev lite kortfattat, men orkar inte skriva mera..
hoppas ni får en bra helg!


 

                                                     back in black

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0