29;de april

jag vet att jag skriver mindre nu än vad jag gjorde förut,
men jag har varken tid eller ork...

iaf, inatt sov älsk här (: mysigt värre! även att kattfan skulle ligga och trängas i sängen.. han åkte till skolan och missade bussen så jag stannade hemma.. vid 2tiden gick jag ut och gick, förjävla skönt! träffade även jocke en snabbis (: annars har jag inte gjort mycket idag... suttit vid datorn och tittat på film bara...

nyss hängde jag lite tvätt så att det ska torka tills imorgon..
nu tänkte jag gå och duscha sen lägga mig i sängen och försöka sova, för jag vill att det ska bli morgon. gu vad jag längtar tills imorgon. det känns som att jag ska göra så mycket att jag inte kommer hinna med mig..

imorgon när jag vaknar så ska jag packa sen åka in till stan och lämna tillbaka filmerna jag lånade förra veckan.. efter det ska jag gå på stan en stund, kika om jag hinntar nå nytt att ha på mig (: ska även kika på något åt marelene eftersom att hon fyller år på lördag.. vi får väl se om jag köper något åt henne ;) sen åker jag hem med jocke, äter och fixar lite.. sen börjar kvällen.. hoppas att det blir underbar =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0