22;dra april

 igår hann jag med väldigt mycket, alldeles för mycket för att hinna skriva här.

på morgonen åkte jag till skolan och åt frukost, sen åkte vi dirket till sundsvall för att titta på en skola. och vi trodde att det minst skulle ta 1 timme, men det tog 25 minuter. så efter det åkte vi ut till skogen och gick upp i ett torn. efter det åkte vi och åt på max. sen skjutsade dom hem oss, eller till harmånger. vi kom dit vid 1 och jag skulle till doktorn kl 2. så vi gick in på backens en sväng. och där var älsk :D gissa om jag blev nå glad över att se honom.. och jag tyckte att det var lite onödigt att vara hos doktorn, jag fick vänta hur länge sen helst och det tog typ 3 minuter att göra det dom skulle. om jag fattade rätt så ska dom skicka mig till barnkliniken..

efter det kom pappa och hämtade mig, vi åkte hem en snabbis sen vidare in till stan, först på albert&helbert. sen på jysk för att köpa en madrass till min säng. efter det åkte vi på coop där jag knäppte kort eftersom att jag måste fixa ett leg. senare åkte vi hem till min bror och gjorde mat och åt. sen så åkte vi till el giganten och hörde med dom om någon kunde komma och fixa min tv som inte funkar... också åkte vi in till öb för att jag skulle köpa tomma skivor så att jag kan bränna skivor till älsk, men självklart så var dom slut.. när jag kom hem så bytte jag säng med pappa, eftersom min var superliten..



idag, eller imorse var jag för trött för att kliva upp till skolan, också trodde mamma att jag hade feber. så jag stannade hemma. jag har nyss ätit frukost och nu sitter jag här och döar.. funderar, jag borde åka in tll stan också, köpa lite saker och hyra 1 film.. men vi får se hur det blir med den saken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0