20;de april

idag har jag varit hemma från skolan, orkade inte åka dit eftersom jag knappt har sovit något inatt :/ senare på adgen åkte jag in till stan och träffade frida. vi gick på dackås och fikade sen gick jag och tittade synen och den var bra! så nu är det bara att skicka in papperna och vänta på att få besked om att få övningsköra :D

imorgon åker jag till sundsvall med skolan, efter det ska jag till doktorn sen in till stan och köpa en ny madrass till sängen för att jag ska byta säng med pappa. min är så liten och trång :( på torsdag ska jag vara med älsk, då har vi varit tillsammans i 1 månad <3
& på lördag blir det nog fest hos elias (:

godnatt allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0