17;de april

imorse blev vi väckta för att vi skulle åka till delsbo och hämta jockes syster, så det var bara att kliva upp >< klockan var fan före 10 när jag klev upp .-. är supertrött nu, men iaf. när vi kom hem gjorde vi inte så mycket. kikade på tv ett tag. sen så åkte jag, älsk & chrille till pizzan och åt. åh fyfan vad äckligt det är med pizza. efter det skjutsade jocke mig & chrille till deras pappa och jocke for till stocka och hämtade folk och sedan vidare till stan ^^

så nu sitter jag och har skittråkigt och väntar på honom.
jag har så tråkigt att jag funderar på att säda hans rum, men vi får se hur det blir med den saken. det blir nog att jag lägger mig i sängen, kikar på tv och somnar istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0