15;de april

igårmorse när vi vaknade så åkte vi till stan på en gång och skjutsade älsks syskon. vi tänkte stanna och gå på stan en sväng men vi kom på att hans mamma måsta ha bilen så vi for hem på en gång. efter ett tag tog vi hans bil till stan, hann inte mer än nån km så ringde stefan och ville med. först gick vi en sväng genom guldsmeden & fyren sen åkte vi till dackås och fikade (: sen tankade vi och åkte hem.. sen gjorde vi inte så mycket mera den dagen..

nu sitter jag hemma i stocka och har hur tråkigt som helst, och jag orkar inte med den här skiten längre. tänk vad underbart det hade varit oom älsk var här så ja hade någon att hålla om! det skulle behövas. menmen, vi kan ju som sagt inte vara med varandra jämt :(

senare kanske amanda kommer, annars vet jag inte vad jag gör,
självdör eller något liknande.


jag älskar jan erik joakim walther mest av allt i hela världen!
/ föralltid din linda. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0