12;te april

nu sitter jag här alldeles ensam & hemma :(
usch, det är hemskt att säga hejdå till dig.. menmen, vi ses ju iaf imorgon (:
som sagt, man kan ju inte vara med varandra varje dag, även fast jag vill det.
jag är beredd att flytta tillsammans med dig, vara omringad av dig dygnet runt, 24/7.

iaf, nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, hatar att vara hemma och jag hatar att bo i stocka!!
heldött ><

det blir nog att jag lägger mig i sängen, kikar på film och sover snart. det blev ganska sent inatt. kom hem vid 4tiden. eller först åkte vi hem vid 11 och somna. sen vaknade vi vid halv 2 och kom på att vi måsta åka in till stan igen och skjutsa hem patrik. så vi gjorde det... och när vi kom hem somnade vi på stuts.

jo, just ja. jag, emelie, peder & älsk var och bowlade igår.. älsk sa att han var skitkass på det. men han vann ju fan, eller han & emelie fick lika poäng tror ja. efter det kom jag och sist peder ^^ kul var det iaf! vi borde göra något mera tillsammans. älsk vill åka och bada men jag kan ju inte bada pga mitt hår :(

hoppas att ni har haft en bra helg, det har jag.
och hoppas att ni får en fortsatt trevligt lov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0